Sertifiseringer
Her finner du informasjon om våre sertifiseringer
![conifers, sunlight, road-1850227.jpg](https://vikentransportsenter.no/wp-content/uploads/2022/10/conifers-sunlight-road-1850227.jpg)
Sertifiseringer
Her finner du informasjon om våre sertifiseringer
![](https://vikentransportsenter.no/wp-content/uploads/2023/03/miljofyrtarn.jpg)
Miljøfyrtårn
![](https://vikentransportsenter.no/wp-content/uploads/2023/03/miljofyrtarn.jpg)
Sertifiseringen er anerkjent av myndighetene ved offentlige innkjøp, og godkjent som miljødokumentasjon i anbudskonkurranser. Miljøfyrtårn-ordningen driftes av Stiftelsen Miljøfyrtårn.
Miljøfyrtårn er også den første nasjonale ordningen i Europa som er blitt anerkjent av EU. Sertifiserte virksomheter kan fremlegge Miljøfyrtårn-sertifikatet som dokumentasjon når offentlige oppdragsgivere i andre europeiske land gjennomfører konkurranser, og det er stilt krav om EMAS eller andre miljøledelsessystemer.
Godkjent lærebedrift
![](https://vikentransportsenter.no/wp-content/uploads/2023/04/laerling-merket-1024x1024-1.png)
Viken Cargo AS er godkjent lærebedrift i Yrkessjåførfaget og medlemsbedrift i Opplæringskontoret for service og samferdsel SA.
Bedriften har vært godkjent siden 2017 og har god erfaring med lærlinger. Bedriften legger vekt på å skape et god arbeids- og læringsmiljø. Gjennom lærlingordningen får du dekket alle nødvendige førerkort og kompetansebevis.
Viken Cargo har variert og spennende kjøring, som vil gi deg en variert arbeidshverdag og bred kompetanse. I samarbeid med Opplæringskontoret kvalitetssikrer vi din utdannelse som fagarbeider i Yrkessjåførfaget.
![](https://vikentransportsenter.no/wp-content/uploads/2023/04/laerling-merket-1024x1024-1.png)
![](https://vikentransportsenter.no/wp-content/uploads/2023/04/startbank_bilde.jpg)
StartBANK
![](https://vikentransportsenter.no/wp-content/uploads/2023/04/startbank_bilde.jpg)
StartBANK er en felles leverandørdatabase som gjør det enklere for bedrifter å delta i anbudsprosesser. Systemet samler informasjon om bedrifters kompetanse, kvalifikasjoner og økonomiske forhold, og gjør det mulig for innkjøpere å enkelt finne og vurdere potensielle leverandører. StartBANK bidrar til å redusere tidsbruken i anbudsprosesser, samtidig som det øker transparensen og kvaliteten på innkjøpene. Gjennom StartBANK kan bedrifter utvide sin virksomhet.